Verzendgids
Wij bieden discrete en gratis verzending met trackingnummers voor al onze sekspoppen. We sturen een trackingnummer naar uw e-mailbox zodra uw bestelling is verzonden. Zie de onderstaande secties voor meer informatie.
Let op: Wij ondersteunen internationale verzending. We kunnen naar veel landen en regio's over de hele wereld verzenden, inclusief Noord-Amerika, Europa en Azië, enzovoort.
Sectie 1: Verwerking en Leveringstijd
Magazijnlocatie:
Normaal gesproken wordt uw bestelling verzonden vanuit ons magazijn in Hong Kong.
We hebben meer dan 3000 artikelen op voorraad en de stijlen worden voortdurend bijgewerkt.
Verwerkingstijd:
Bijna alle bestellingen worden binnen 12-48 uur verzonden.
Levertijd:
Voor adressen in Zweden: 3-7 werkdagen. Gratis verzending.
Voor andere landen: 3-5 dagen verwerkingstijd + levertijd (afhankelijk van uw locatie)
Sectie 2: Volg uw bestelling
Onze verzendpartners zijn USPS, UPS, FedEx, DHL, enz.
Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer in uw e-mailbox.
U kunt uw pakket volgen en contact opnemen met de koerier om een geschikte leveringsdag te regelen indien nodig.
U kunt ook contact met ons opnemen via e-mail op service@sextorso.nl voor de meest recente status van uw pakket.
Sectie 3: Discrete Verpakking
Alle seksspeeltjes worden verpakt in een gewone doos. Er zal geen informatie op de doos staan die aangeeft dat het om seksspeeltjes gaat.
![]() |
|
Let op: Voor andere landen kan de vervoerder of de douane het pakket openen voor inspectie om invoerbelastingen vast te stellen. Maak je geen zorgen, ze zullen het product niet beschadigen.
Sectie 4: Verzendbestemmingen
We kunnen leveringen doen naar veel landen en regio's over de hele wereld, inclusief Noord-Amerika, Europa en Azië.
Maar vanwege invoerwetten leveren wij NIET aan de volgende bestemmingen: islamitische landen, de Filippijnen, India, Indonesië, Maleisië, Afrika of Brazilië.
Sectie 5: Nooit Ontvangen & Pakket Beschadigd door de Vervoerder
Als u uw pakket nooit ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij het opnieuw kunnen verzenden.
Als het pakket beschadigd is door de vervoerder, dien dan een klacht in bij de lokale vervoerder. Maak tegelijkertijd enkele foto's van het beschadigde product en stuur deze naar ons op, zodat wij u kunnen helpen met de afhandeling.
Sectie 6: Verkeerd of Beschadigd Product Ontvangen
Neem contact met ons op en verstrek enkele noodzakelijke foto's als bewijs, zodat wij u onmiddellijk een vervangend product kunnen sturen.
Voor meer vragen kunt u contact met ons opnemen via e-mail: service@sextorso.nl